Invest

WAAROM ?  Zouden we vandaag ons spaargeld of reserves op het spel zetten ? We gaan érg onzekere economische tijden tegemoet ...

Uw geld op de beurs – en in de aandelenmarkt is in gevaar en kan in één oogwenk verloren gaan. Uw jaarlijkse rente op spaarrekeningen is nog nooit zo laag geweest als vandaag.  Rekening houdende met de jaarlijkse inflatie verliest men eigenlijk geld door spaargeld gewoon op spaarrekeningen te laten slapen.  Financiële specialisten zijn het er eens over dat deze trend nog een tijd zal voortduren.

Sommige mensen kiezen ervoor om te investeren in vastgoed,  anderen investeren in oldtimers of klassieke auto's.  Sommigen investeren zelfs in whisky’s, wijnen of oude schilderijen. Dus waarom niet investeren in een 21e eeuws icoon naar de hand van een beroemde ontwerper dat alleen maar in waarde zal blijven toenemen en niet zomaar plots waarde verliest. Het komt erop neer dat u uw investering in een exclusief emaille reklamebord op lange termijn volledig terugverdient, en stel u daarbij de fijne herinneringen voor die u zal creëren voor uw familie, uw kinderen, zelfs uw kleinkinderen.

Kies uw meest favoriete emaille reklamebord binnen uw budget, probeer het te vinden in de bést mogelijke conditie op de markt, en het zal altijd kunnen beschouwd worden als een verstandige investering en een flink pak familieplezier.

Indien je de kennis en mogelijkheid  had om een Loxton Knight's SANDEMAN PORT & SHERRY reklamebord in goede staat tegen een redelijke prijs te kopen vandaag, zou u dit overwegen ?   Indien u op zoek bent naar dat ene speciale reklamebord dat nergens meer te vinden is … laat het ons even weten, met 25 jaar ervaring kunnen wij u allicht helpen in uw zoektocht.


Vandaag heeft u de kans om te investeren in zowel uw familie als in deze erg spannende, aantrekkelijke  kunstvorm.  Uw portefeuille uitbreiden met verschillende exclusieve emaille reclameborden is zonder twijfel een verstandige manier van optimaal beleggen én tegelijkertijd welverdiend genieten van geleverde  inspanningen.